Novotel World Trade Centre 4*

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

  • https://www.accorhotels.com/5261

Program putovanja:

PROGRAM PUTOVANJA  

6 dana / 5 noći, 8 dana / 7 noći

1.dan › Beograd – Dubai ›
Poletanje aviona za Dubai u 12.50h (let FZ1746). Sletanje u Dubai u 21.00h. Transfer do hotela i smeštaj. Noćenje.

2.- 5. / 7.  dan › Dubai ›

Boravak u izabranom hotelu na bazi navedene usluge, vreme predviđeno za odmor, fakultativne izlete i druge aktivnosti.

6./ 8. dan › Dubai – Beograd ›

Rani jutarnji transfer na aerodrom. Poletanje aviona za Beograd u 09.00h (let FZ1745). Sletanje u Beograd u 12.00h.

Molimo vas da proverite tačno vreme leta dva dana pre polaska na putovanje

  • Transfer aerodrom – hotel – aerodrom;
  • 5 / 7 noćenja u izabranom hotelu na bazi navedene usluge;
  • Povratnu avio kartu na relaciji Beograd -Dubai-Beograd kompanijom “FLY DUBAI” (direktan let)
  • Aerodromske takse: oko 80 €;
  • Usluga licenciranog vodica na nasem jeziku po standardima Ujedinjenih Arapskih Emirata
  • Međunarodno zdravstveno osiguranje Dunav osiguranje (za državljane Republike Srbije) u iznosu osigurane sume od 15.000 EUR.
  • Obroke i piće na navedenim letovima kompanije Fly Dubai
  • Boravišnu taksu na celoj teritoriji UAE (TOURISM DIRHAM, po odluci DTCM-a broj D/000/152/187 od 05.02.2014 ) hotelu na licu mesta (prilikom check in-a ili prilikom check out-a) i iznosi: hoteli 5* ili više 20 dirhama (20 DHS ≈ 4 EUR) po sobi* po noći / hoteli 4*/4*lux 15 dirhama (15 DHS ≈ 3 EUR) po sobi* po noći / – hoteli 3*/3*lux 10 dirhama (10 DHS ≈ 2 EUR) po sobi* po noći hoteli 2*/2*lux 10 dirhama (10 DHS ≈ 2 EUR) po sobi* po noći / *U slučaju suite ili apartmana sa više soba taska se plaća za svaku sobu prema gore navedenim kriterijumima
  • Ostale individualne troškove
  • POSEBNI USLOVI OTKAZA UGOVORA ZA ARANŽMAN:
  • U slučaju da putnik otkaže ugovor o putovanju:
  • do 34 dana pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 500 EUR po osobi (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  • od33 danado 21 dan pre početka putovanja (od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana) – zadržava se 75% ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i/ili troškova smeštaja)
  • od 20 danapre početka putovanja do 1 dan(pre početka putovanja od momenta rezervacije i ugovaranja aranžmana), kao i na dan putovanja – zadržava se 100% od ukupne cene aranžmana (na ime troškova izdavanja avio karte i troškova smeštaja)
  • Svaka promena rezervacije po ovom cenovniku (imena ili prezimena putnika, datuma polaska na putovanje ili povratka sa putovanja, promena smeštajnog objekta kao i tipa i strukture sobe) smatra se otkazom aranžmana od strane putnika, i podleže troškovima po posebnim uslovima otkaza aranžmana ovog programa. Nova rezervacija će se vršiti po aktuelnim i objavljenim cenama koje važe na dan nove rezervacije.
  • Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze
  • Za dobijanje viza za UAE potrebno je prilikom prijave priložiti pasos i sliku u boji na skeniranje ili u visokoj rezoluciji u JPG formatu skeniranu prvu stranu pasoša na kojoj se nalaze podaci putnika, kao I u boji skeniranu sliku dimenzija za pasoš poslati  na e-mail [email protected]. Iznos troškova viziranja se ne vraća u slučaju neodobravanja vize od strane imigracionog odeljenja UAE. Postoji mogućnost da imigraciono odeljenje UAE zahteva dodatnu dokumentaciju u zavisnosti od svakog  pojedinačnog slučaja.
  • Cena aranžmana zavisi od raspoloživosti mesta na najjeftinijoj klasi sedišta na letovima avio kompanije u trenutku rezervacije
  • Deca od 0-2 godine plaćaju 100€ i nemaju mesto u avionu
  • Hotel Auris First Central je promenio ime u First Central Hotel Appartment, a usluga, lokacija, izgled hotela I tipovi soba su ostali isti kao I pre promene imena. Hoteli u Dubaiju imaju kategorizaciju od 1* do 5*, dok Hotel Apartments imaju kategorizaciju STANDARD (odgovara kategorizaciji hotela 4*) i DELUXE (odgovara kategorizaciji hotela 5*), a First Central Hotel Appartment ima kategorizaciju STANDARD, a po nasoj proceni odgovara hotelu kategorije 4*Lux;
  • Većina hotela ne prima dvoje odraslih i dvoje dece u jednu sobu, te se u tom slucaju vrši upit kod hotela
  • Dete koje ima besplatan smeštaj plaća samo iznos karte (i ima sedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim sopstvenog kreveta) • Dete koje ostvaruje određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umesto standardnog kreveta ima pomoćni ležaj
  • Check in u hotelima je posle 14 h, a check out najkasnije do 12 h. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu van navedenog vremena iziskuje dodatna plaćanja koja se vrše direktno na recepciji hotela
  • Putnici ne mogu da traže umanjenje cene za eventualni obrok koji ne mogu da iskoriste u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i izostanak obroka zbog izleta, ali se isti može zameniti “lanč paketom”
  • Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća za dodatni ležaj cenu koja je izrazena u tabeli
  • Raspodelu soba vrši isljučivo osoblje recepcije hotela tako da svi dodatni zahtevi i želje se prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može da garantuje ispunjenje, zagarantovana je samo usluga koja je naplaćena
  • Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, zašta organizator ne snosi odgovornost. U hotelima koji uslugu ishrane služe po principu švedskog stola (samoposluživanje) postoji mogućnost da se usled nedovoljnog broja gostiju, posluživanje izvrši na osnovu menija što se ne smatra promenom aranžmana.
  • Predstvanik organizatora putovanja je obavezan da dočeka i isprati putnike i vrši obilaske prema rasporedu
  • U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, potrebno je da obavestite predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom a da se o tome napravi zapisnik potpisan od strane putnika i predstavnika agenicje
  • Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijavljivanje i plaćanje izleta se vrši na licu mesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili predstavnika agencije za kvalitet i povoljnost cene
  • Za sve informacije date usmenim putem, agencija ne snosi odgovornost
Podeli: