- TV
- Wi-Fi
- AC
- Bazen
- Parking
- Wellness
– rezervisane i potvrđene usluge u izabranom hotelu
– usluge inopartnera
– organizacija putovanja
– zdravstveno putno osiguranje
– boravišna taksa
– osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja. Plaća se okvirno 2% od ukupne cene aranžmana, u zavisnosti od kategorije osiguranja. Potrebne informacije mogu se dobiti u svim poslovnicama ili putem telefona. Preporuka agencije je da putnik poseduje obe vrste osiguranja.
BORAVIŠNA TAKSA:
Od 01. Januara 2018. godine se vrši obavezna naplata boravišne takse u Grčkoj, na recepciji hotela ili apartmana:
Iznosi po sobi / po noći: hoteli 1*i 2*- 0,5€, hoteli 3* – 1,5€, hoteli 4* – 3€, hoteli 5* – 4€.
Okvirni iznosi po sobi / po noći: apartmani 1 i 2 ključa – 0,25€, apartmani 3 ključa – 0,5€, apartmani 4ključa – 1€.
Opis
Lokacija: Hotel Despotiko predstavlja hotelski komplekskoji se prostire na površini od 15 000 m² i čine ga 3 zgrade. Smešten je na plaži Tristinika, jednoj od najdužih i najlepših u Grčkoj, od koje je udaljen 100 m. Od najbližeg mesta Toroni je udaljen 5 km.
Sobe: Hotel Despotiko ima ukupno 30 apartmana. Svaki ima kupatilo (tuš/wc), fen, TV, telefon, sef, klima uređaj, kuhinjsku nišu i balkon.
Hotelski sadržaj: Hotel Despotiko, pored glavnog restorana, hotel ima tavernu i nekoliko barova, od kojih je jedan na plaži. Od dodatnih sadržaja na raspolaganju su bežični internet, prodavnica, prodavnica suvenira, mali bioskop na otvorenom, rent a car i parking.
Sport i zabava: Hotel Despotiko ima veliki bazen sa izdvojenim delom za decu zauzima centralno mesto u bašti bogatoj zelenilom. Gosti mogu da se zabave igrajući odbojku na plaži, bilijar i stoni tenis, a najmlađima je na raspolaganju igralište.
Ukoliko se rezervacija uradi prema aktuelnim popustima za rane uplate, u slučaju otkaza aranžmana ne postoji mogućnost za povraćaj sredstava. (early booking discount is non-refundable).
Suncobrani i ležaljke na plaži su gratis i uključuje jedno piće po osobi (kafa, sok, voda….).
Wi-Fi je gratis.
Krevetac za bebe je na upit.
Prilikom prijavljivanja, na dan dolaska, na recepciji hotela gosti su obavezni da ostave važeću kreditnu karticu kao depozit za eventualnu nastalu štetu. U slučaju da gosti ne poseduju kreditnu karticu, potrebno je da ostave depozit u gotovini.
Način plaćanja
Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS na dan plaćanja. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- UPLATA DO POLASKA– prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 15 dana pre polaska.
- UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA– uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 01/10/20. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji.
- PREKO RAČUNA– uplata na račun Agencije
- ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM – sa firmama sa kojima Odeon World Travel ima ugovor.
1.dan: Ulazak u sobe posle 14h
2.dan do poslednjeg dana: Slobodno vreme za odmor i individualne aktivnosti. Usluga prema cenovniku.
Poslednji dan boravka: Napuštanje soba do 09h. Kraj programa.
NAPOMENE:
– Svaka promena potvrđene rezervacije se naplaćuje 15 eur
– Hotel zadržava pravo da propiše drugačije uslove za rezervacije u periodu Uskrsa ili nacionalnih praznika
– Jednokrevetne sobe su na upit (uz prethodnu proveru) i uz doplatu.
INFORMACIJE ZA ARANŽMANE SOPSTVENIM PREVOZOM
Sve cene su iskazane dnevno po osobi u EUR za minimalan boravak od 7 noćenja, manji broj noćenja i jednokrevetne sobe su na upit.
Viza za državljane RS nije potrebna, pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.
NAPOMENA – U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa.
ROK ZA POTVRDU REZERVACIJE JE NAJKASNIJE DVA RADNA DANA OD MOMENTA PRIJAVE I UPLATE AKONTACIJE
U slučaju nedobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE i OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.