- TV
- Wi-Fi
- AC
- Ljubimci
- autobuski prevoz turiticke klase na relaciji Beograd – Lido Di Jesolo/Rimini – Beograd sa pratiocem grupe (polazak je dan ranije u odnosu na datum u tabeli)
- izabrane pansionske usluge (7 nocenja) u hotelu prema tabeli
- usluge licenciranog pratioca grupe
- servis predstavnika agencije – inopartnera i troškove organizacije programa
- troškove međunarodnog putnog zdravstvenog osiguranja. Informaciju o uslovima i iznosu osiguranja dobićete u agenciji.
- fakultativne programe i izlete.
- obaveznu gradsku komunalnu taksu za Lido Di Jesolo i Rimini, plaća se po osobi i noćenju, plaćanje na recepciji hotela) – za boravak u hotelima sa 2 * cca 1,00 €, sa 3* cca 2,00 € i sa 4* cca 3,50 €.
Opis
HOTEL DES BAINS 3* / Marina Centro
Položaj hotela: Hotel se nalazi u Riminiju, na 300 metara od plaže Rimini Prime.
Sobe: Sve sobe imaju kupatilo, TV, klimu i sef (uz doplatu na licu mesta). Standardna soba: za max. 4 osobe; dva standardna ležaja ili francuski ležaj i sofa ili dva pomoćna ležaja ili kreveti na sprat.
Hotelski sadržaj: Hotel ima bar, restoran, TV salu i WiFi.
Rimini je jedno od najpopularnijih italijanskih odmarališta na obali Jadranskog mora. Poznat je pod nazivom Mali Rim i nalazi se u pokrajini Emilija – Romanja. Rimini, jedini grad ove pokrajine koji se nalazi na moru, smešten je u ravničarskom području i kroz njega protiču reke Marečija i Auza koje se ulivaju u more.
Rimini je poznat po dugim i lepim plažama, finim restoranima i još ljubaznijim domaćinima. Zbog svega toga predstavlja jedno od omiljenih italijanskih letovališta, kako Italijanima tako i ostalim Evropljanima.
Rimini je poznat po morskim specijalitetima. Tradicionalna jela su piadina, vrsta tortilje, taljatela – vrsta paste koja se služi sa različitim sosovima i ravioli, testenina koja je punjena mesom ili dagnjama. Najekskluzivniji restorani nalaze se u samom centru grada. Osim italijanske kuhinje možete probati i kinesku, japansku i specijalitete ostalih svetskih kuhinja. Neki od poznatih restorana su Al Moccolo, Al Palazzo, Valdinoci, Bella Rimini, Da Moreno, Da Walter, El Coco Loco, Filiberto, Il Moro i picerija Holiday.
Način plaćanja
- gotovinski ili platnim karticama Visa, Mastercard, Maestro i Dina, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a ostatak se plaća najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
- čekovima građana sa odloženim plaćanjem do 15.decembra 2024, rezervacija aranžmana se obezbeđuje uplatom akontacije u iznosu od 40% od vrednosti aranžmana, a za ostatak se deponuju čekovi najkasnije 15 dana pre polaska na putovanje.
- administrativnom zabranom.
- virmanskom uplatom pojedinaca ili preduzeća na osnovu izdate fakture
1.dan – polazak iz Beograda u poslepodnevnim časovima sa dogovorenog mesta (proveriti 3 dana pre putovanja tačno vreme i mesto polaska autobusa).. Noćna vožnja kroz Hrvatsku i Sloveniju prema Italiji.
2.dan – dolazak u Lido di Jesolo ili Rimini. Smeštaj u hotel od 14:00 časova.
3-8.dan – boravak na bazi 7 noćenja u izabranom hotelu na bazi odabrane usluge.
9.dan – napuštanje soba do 09:00 časova. Slobodno vreme. Polazak za Srbiju (za tačno vreme povratka (informisati se kod predstavnika agencije). Noćna vožnja kroz Sloveniju i Hrvatsku prema Srbiji.
10.dan – dolazak u Beograd u prepodnevnim satima. Kraj usluga.
*Napomene*:
– za rezervacije na 14, 21 ili više noćenja (smeštaj+sopstveni prevoz) sabiraju se objavljene cene na 7 noćenja.
– ukoliko više osoba u jednoj smeštajnoj jedinici koristi različite vrste prevoza, plaća se min. broj (min. osoba) naveden u cenovniku, po odgovarajućem programu putovanja za svaku osobu pojedinačno.
- Rezervacije hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća.
- Fakultativni izleti i posete nisu sastavni deo programa putovanja i nisu pokriveni garancijom putovanja organizatora, obzirom da su u organizaciji lokalnih agencija.
- Organizator putovanja nije odgovoran za kašnjenja, kvalitet organizacije i cenu fakultativnih izleta i poseta – čiji je organizator lokalna agencija na destinaciji. U slučaju primedbi i žalbi obratiti se predstavniku agencije / ino partnera na destinaciji/.
- Prilikom transfera do hotela, koji se nalaze u gradskim zonama, moguće je da autobus ne može da ostavi putnike ispred samog hotela, već na najbližem mogućem mestu.
- Stranke su dužne same da se informišu o vremenu povratka sa destinacije kod predstavnika.