- TV
- Wi-Fi
- AC
- Bazen
- Wellness
- autobuski prevoz;
- 10 noćenja, sa uslugom po izboru u odabranom tipu sobe;
- troškove organizacije puta;
- usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera.
- individualne troškove;
- međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
- ekstra hotelske troškove i troškove fakultativnih izleta koji nisu sastavni deo programa putovanja i predstavljaju zaseban ugovor, zaključen sa organizatorom izleta – inostranom agencijom.
1.dan – Beograd, sastanak putnika na dogovorenom mestu, minimum pola sata pre predviđenog vremena polaska. Polazak autobusa u navedeno vreme. Dnevna i noćna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.
2.dan – 11.dan Kušadasi – Dolazak na destinaciju, smeštaj, boravak u hotelu na bazi izabrane usluge. Ulazak u sobe je uglavnom posle 14h po lokalnom vremenu. Noćenje.
11.dan – Kušadasi – Napuštanje hotela, polazak autobusa u navedeno vreme u odnosu na informaciju našeg predstavnika. Noćna i dnevna vožnja sa kraćim usputnim odmorima.
12.dan – Beograd– Dolazak u Beograd, na mesto polaska.
NAPOMENA: Polazak autobusa je dan ranije u odnosu na datum iz tabele.
Za putnike koji uplaćuju samo AUTOBUSKI PREVOZ cena povratne karte za odraslu osobu je 110€, deca do 12 godina plaćaju 90€.
Za putnike koji koriste SOPSTVENI PREVOZ cena se umanjuje za 70€.
REGIONALNI AUTOBUSKI PREVOZ:
- Pančevo Obrenovac min. 2 putnika + 15 €
- Kruševac, Kragujevac, (min 4 putnika): +20 €
- Novi Sad, Ruma, Inđija, Kraljevo, Zaječar, Knjaževac (minimum 4 putnika): +30€
- Negotin, Bor, Čačak, Užice, Zrenjanin, Šabac, Sremska Mitrovica (minimum 6 putnika): +35 €
U slučaju značajnih promena na monetarnom tržištu, nerealizovani deo cene aranžmana podleže promeni.
DOPLATA za jednokrevetnu sobu: po uslovima hotela
U slučaju promene broja korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka nekog od putnika iz ugovora ), obavezna je korekcija strukture smeštajne jedinice, a shodno tome i cene aranžmana po važećem cenovniku.
VAŽNA NAPOMENA:
- Vreme rada klima uređaja se razlikuje u zavisnosti od hotela i ne podrazumeva 24 sata neprekidnog trajanja.
- Cena hotela pretežno zavisi od kvaliteta i lokacije. Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nije u funkciji usled objektivnih okolnosti, za šta organizator ne snosi odgovornost.
- Pomoćni ležajevi u gotovo svim hotelima u Turskoj su sklopivog tipa drvene ili metalne konstrukcije ili fotelje na rasklapanje, manjih dimenzija, što može bitno pogoršati uslove smeštaja.
- U hotelima koji uslugu ishrane pružaju po principu švedskog stola, postoji mogućnost da se, usled nedovoljnog broja gostiju, u nekim periodima, servira meni umesto švedskog stola, što se ne smatra promenom aranžmana. Za razliku od naše, u ponudi turske kuhinje ima više testenina, povrća, voća, mleka i mlečnih proizvoda, a manje mesa i mesnih prerađevina! Kvantitet, kvalitet i raznovrsnost hrane, zavisi od kategorije hotela! U većini objekata se koristi sistem solarnih ploča za zagrevanje vode, što podrazumeva nešto nižu temperaturu tople vode, u odnosu na uobičajenu, kao i manji pritisak tople vode u odredjenim periodima dana, a u odnosu na kapacitet objekta. Po pravilu, voda iz vodovoda nije predviđena za piće, ali se ista, bez obzira na mogući drugačiji sastav, miris , ukus ili eventualni salinitet smatra hemijski i bakteriološki ispravnom za sve druge potrebe.
- U sobe se ulazi prvog dana boravka od 14.00 časova i napuštaju se oko 09.00h poslednjeg dana boravka! Opisi smeštajnih objekata su informativnog karaktera. Za eventualna odstupanja i kvalitet usluge u okviru smeštajinih objekata, organizator putovanja ne snosi odgovornost, jer to isključivo zavisi od smeštajih objekata.
- U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, trajekta, u odnosu na dan izlaska programa – cena je podložna promeni.
- Oznaka kategorije hotela u programu je zvanična, i važeća na dan zaključenja ugovora izmedju organizatora putovanja i ino partnera. U slučaju eventualne naknadne promene, organizator ne snosi odgovornost.
- Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta agencija ne može imati uticaja.
VAŽNO: Putnici mogu da se odluče za vrstu usluge po izboru iz tabele, samo prilikom rezervacije aranžmana!!! Strogo je zabranjeno unošenje hrane i pića u hotele! Organizator putovanja ne garantuje spratnost i broj smeštajne jedinice. Obaveza organizatora nije prenos prtljaga od autobusa do smeštajnog objekta.
U slučaju da ugovorena rezervacija hotela, usled objektivnih okolnosti, ne bude potvrđena od strane hotelijera u roku od 48h (ne računaju i subotu I nedelju) orgranizator putovanja zadržava parvo da o tome obavesti putnika, koji može odustati od aranžamana ili izvršiti promenu rezervisanog objekta.