- TV
- Wi-Fi
- AC
- Bazen
- Parking
- Wellness
- Pristup za invalide
- Smeštaj u hotelu/app po izboru;
- Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge;
- Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja.
- Boravišnu taksu 5 eur po osobi, obavezno plaćanje u agenciji (deca do 2 godine starosti su oslobođena plaćanja boravišne takse);
- Ski pass;
- Prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik.
NAPOMENA za ski pakete:
Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 10
dana pre početka aranžmana.
Cene paketa uključuju najam kacige i ski depo-a u rentalu “Hunters”. Ostavljanje ličnih stvari (cipela, rančeva, telefona…) u ski depo-u nije
dozvoljeno i “Hunters” ski rental nije odgovoran za čuvanje istih.
Preuzimanje opreme, ski pasova i sastanak sa instruktorima je prvog skijaškog dana u ski rentalu “Hunters” (na ulazu u hotel “Flora”) u periodu
09:00-09:30 h. Polaznici škole skijanja se dogovoraju sa instrukorima oko vremena i mesta sastanka za ostale dane.
Iznajmljena orpema mora biti vraćena poslednjeg dana korišćenja.
Ski paketi za ski i snowboard ne uključuju noćno skijanje
U PRIPREMI !!!
Vreme polaska za Bansko i Borovec je u 21.00 h, sa parkinga sportskog centra “Milan Gale Muškatirović” (bivši sportski centar 25. Maj) na Dorćolu. Vreme povratka iz Banskog je u 16.00 h po lokalnom vremenu, a vreme povratka sa Boroveca je od 17.00 h po lokalnom vremenu.
Cena prevoza:
1. BEOGRAD – BANSKO / BOROVEC – BEOGRAD- 50 eur
Jedan pravac – 30 eur
2. NIŠ – BANSKO / BOROVEC – NIŠ – 40 eur
Jedan pravac – 25 eur
Postoji mogućnost organozovanog prevoza iz Novog Sada uz doplatu 15 eur povratna karta I 10 eur jedan pravac, neophodan minimum za transfer je 4 osobe. Za manji broj putnika, cena će biti uvećana.
NAPOMENE:
Prtljag: Putnici u prtljažnik mogu uneti jednu putnu torbu I ski opremu po putniku. Ova napomena je stavljena kako bismo izbegli neprijatne situacije koje se dešavaju kada pojedini putnici nose previše prtljaga i time ograničavaju komfor ostalih putnika u autobusu.Putnik je dužan voditi brigu o svojim stvarima unetim u prevozno sredstvo, o davanju,odnosno preuzimanju prtljaga predatog prevozniku.
Prenos prtljaga do smeštajne jedinice putnici obavljaju sami. Agencija prevozi putnike do hotela ukoliko je to fizički moguće.
Sedište u autobusu: Ukoliko stranke žele da sede na tačno određenom sedištu u autobusu, doplata je 1.000,00 din po sedištu. Prilikom rezervacije prevoza obavezno je naglasiti da li stranke žele određeno sedište u autobusu.
Polazak 14.12.2018. kao i polazak posle 09.03.2019 biće organizovan ako ima dovoljan broj putnika (minimum je 30 putnika za autobus).U slučaju manjeg broja putnika prevoz će biti organizovan mini busom.
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00h, a iste se poslednjeg dana boravka napuštaju najkasnije do 11:00h.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
MINIMALAN BROJ PUTNIKA ZA REALIZACIJU PREVOZA AUTOBUSOM JE 40. KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane.