- TV
- Wi-Fi
- Wellness
- Smeštaj u izabranom hotelu/apartmanu/ na bazi izabrane usluge
- Organizaciju putovanja
- Boravišnu taksu po lokalnom cenovniku i plaća se na recepciji hotela/ apartmana.
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje
- Sve navedene usluge koje nisu opisane u cenovniku.
Opis
Dolazak: Subotom
Minimalni boravak: 7 noćenja
Check in vreme: 16:00
Check out vreme: 10:00
CONTRACT ON REQUEST
ADRESA HOTELA: Via Promenade 3, Ortisei
WEB: https://www.hotelhell.it/en
UDALJENOST OD SKIJALIŠTA: 300 m od gondole Suisi
UDALJENOST OD BUS STANICE: ispred hotela
LOKACIJA: Nalazi se u Ortiseiju, centralnom mestu podrucja Val Gardena, na samo par minuta setnje od pešačke zone.
HOTEL FACILITES: Hotel raspolaže sa recepcijom, barom, restoranom, wellness centrom (sauna I đakuzi), bilijarom, igraonicom za decu , garaza uz doplatu.
SADRŽAJI SOBA: Sve sobe sadrže kupatilo sa tuš-kabinom ili kadom, fen za kosu, telefon, SAT/TV, wifi, neke sobe imaju balkon. Doručak-samoposluživanje, Večera-odabir između 4 različita menija
Način plaćanja
NAPOMENA:
Cene su izražene u Eurima. Plaćanje se vrši u dinarima prema srednjem kursu NBS. Ukoliko aranžman nije plaćen u celosti, ostatak duga se izražava u evrima i plaća prema kursu na dan uplate. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
USLOVI PLAĆANJA:
1. UPLATA DO POLASKA – prilikom rezervacije uplaćuje se 50% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska.
2. PLATNIM KARTICAMA – Visa, Visa Elektron, Maesto, Master, Dina.
POTVRDA REZERVACIJE HOTELA SE DOBIJA 48 SATI PO UPLATI AKONTACIJE. U slučaju ne dobijanja potvrde, putnik ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog avansa.
Minimalan period boravka u hotelima ili apartmanima je 7 noćenja, osim u smenama u kojima je naznačen drugačiji minimim boravka. Kod apartmana i u pojedinim hotelima u kojima je naznačen minimalan period boravka 10 ili 12 noćenja – cena obe smene se sabira.
Smene su subota na subotu – osim ukoliko nije drugačije naznačeno.
VIZE:
Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena u sudu ili opštini.
NAPOMENA: Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU ( potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju …) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU.
KRAJNJI ROK ZA OBAVEŠTAVANJE PUTNIKA ZA SLUČAJ OTKAZIVANJA ILI PROMENE PROGRAMA PUTOVANJA OD STRANE AGENCIJE JE 5 DANA PRE POČETKA PUTOVANJA.
CENE ZA DECU: Važe samo uz dve punoplatežne osobe
NAPOMENA: Prilikom prijavljivanja imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja deteta koji se najavljuje hotelu. Hotel zadržava pravo da na licu mesta naplati troškove proizašle iz netačno prijavljenih podataka putnika.
HOTELSKI SMEŠTAJ:
U najvećem broju hotela ulazak u sobe je posle 14:00 h, a iste se napuštaju najkasnije do 10:00 h. Ukoliko gost želi da zadrži duže sobu, obavezan je da izvrši najavu recepciji hotela kao i da sam plati ovu dodatnu uslugu.
POMOĆNI KREVET:
U najvećem broju objekata je na rasklapanje, drvene ili metalne konstrukcije ili fotelja na rasklapanje, što može značajno uticati na prostor u vašoj sobi.
PUTNA DOKUMENTA:
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava.
NAPOMENA – U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane.
Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađa, tuča, saobraćajna nezgoda,…) obratite nadležnim organima domicilne zemlje. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između Vas i nadležnih organa.
Molimo putnike da pažljivo pročitaju PROGRAM PUTOVANJA, INFORMACIJE I OPŠTE USLOVE PUTOVANJA jer oni čine sastavni deo ugovora i obavezujuće su za obe ugovorne strane